Klantenservice

Staat het antwoord op jouw vraag niet op deze pagina? Stuur een mailtje naar: support@commonandsense.nl 

Ruilen en retourneren

Kan ik een artikel retourneren?

Ja dat kan. Als je bestelling niet naar wens is dan kun je het terugsturen. 

Retourneren is gratis als je een deel van je bestelling houdt (in het geval je meerdere items besteld hebt). Retourneer je de hele bestelling? Dan zijn de kosten voor het retour sturen €4,15 (brievenbuspakketje) en €5,99 voor een gewoon pakket. Deze kosten brengen we in mindering op het bedrag dat we naar je terugstorten. 

  • Woon je in Utrecht? Dan mag je een retour ook altijd zelf even afgeven of door de brievenbus gooien. Laat gerust weten.

  • In je pakketje zit een retourformulier + retourlabel met instructies voor het retour sturen. 

Common & Sense is een startend merk. We verzenden alle orders (hoe klein ook) gratis, maar helaas is gratis retour sturen op dit moment een te grote kostenpost.

Kan ik een artikel ruilen?

Ja dat kan, ruilen is gratis. Twijfel je over de maat? Neem dan eerst even contact op via support@commonandsense.nl. Dan zorgen we ervoor dat je gewoon in 1 keer het juiste artikel krijgt. Dat bespaart een hoop gedoe. 

Voor het omruilen van een artikel gelden de volgende regels: 

  • Stuur een mailtje naar support@commonandsense.nl. Hierin vermeld je: 
    • Het bestelnummer 
    • Het nieuwe artikel dat je wilt ontvangen
    • Wil je omruilen voor een andere maat? Geef dan aan welke maat je wilt proberen;
  • Als je een bestelling meer dan 1 keer wilt omruilen zijn de extra verzendkosten hiervan voor je eigen rekening;

Verzenden en leveren

Wat zijn de verzendkosten?

Bestellingen vanaf 20,- worden gratis verstuurd in Nederland

Retour
Meer over retourneren en de instructies lees je helemaal bovenaan, bij het kopje: kan ik een artikel retourneren? 

Hoe snel wordt mijn bestelling geleverd?

Je bestelling wordt over het algemeen binnen 2 werkdagen verstuurd. Sneller kan ook, plaats dan even een opmerking bij de bestelnotitie. De bestellingen die in het weekend geplaatst worden, versturen we op maandag en worden op dinsdag bezorgd. Je ontvangt per e-mail een track and trace nummer waarmee je je pakketje kunt volgen. Niets ontvangen? Check dan even je spambox.

Ook brievenbuspakketjes hebben een track & trace. Maar hiervoor hoef je natuurlijk niet thuis te blijven, deze pakketjes worden bij jouw in de brievenbus bezorgd. 

Door wie wordt mijn pakket geleverd?

De pakketjes worden bezorgd door PostNL. Je ontvangt hiervan een track en trace code per e-mail. 

Moet ik thuis zijn als mijn pakket geleverd wordt?

Brievenbuspakketjes passen door de brievenbus. In de track & trace code die je ontvangt, kun je zien of jouw pakketje als brievenbuspakketje of als normaal pakket bezorgd wordt.

Betalen

Problemen met je betaling?

Wat vervelend, neem even persoonlijk contact met mij op. Dat kan via: support@commonandsense.nl

Kan ik betalen met een cadeaukaart?

Je kunt 3 cadeaukaarten bij ons inwisselen:

1. een giftcard van Common & Sense 
2. de fair fashion giftcard
3. de sustainable fashion giftcard

Dat werkt als volgt: 
Voor optie 1 & 2 geldt: In het afrekenscherm zie je bovenaan een veld staan met: kortingscode. Voer daar de code van je giftcard in. Het bedrag dat op de giftcard staat wordt van de prijs afgehaald. 

Voor optie 3 geldt: vink de sustainable giftcard als afreken optie aan (de optie onder creditcard). Vervolgens kun je de code van je giftcard invullen. 

Privacy

Privacybeleid

Common & Sense respecteert je privacy. De informatie die je via de website achterlaat gebruiken we alleen voor het klaarmaken en versturen van je bestelling. Als je je aangemeld hebt voor de nieuwsbrief, gebruiken we je e-mail adres om je op de hoogte te houden van nieuws. Uiteraard verstrekken we jouw persoonlijke informatie nooit aan derden. 

Janine Hoekman
owner

Mijn droom: eerlijke kleding voor iedereen! Met Common & Sense zoek ik uit of dat mogelijk is. Heb jij een goed idee en vind je het leuk om mee te denken? Love to meet!