Veelgestelde vragen

we helpen je graag!

Verzenden en levertijden

Hoe snel wordt mijn bestelling geleverd?

I.v.m. de final sale hebben we 1 tot 2 verzendmomenten per week. De verzenddatum staat op de homepage van deze website en in de bevestigingsmail. . 

Je ontvangt per e-mail een track and trace mail van PostNL of DHL waarmee je je pakketje kunt volgen. Niets ontvangen? Check dan even je spambox.

Ook brievenbuspakketjes hebben een track & trace. Maar hiervoor hoef je natuurlijk niet thuis te blijven, deze pakketjes worden bij jouw in de brievenbus bezorgd. 

Wat zijn de verzendkosten?

Bestellingen vanaf €50,- worden gratis verstuurd in Nederland. 

Retour
Meer over retourneren en de instructies lees je bij het kopje: kan ik een artikel retourneren? 

Door wie wordt mijn pakket geleverd?

De pakketjes worden bezorgd door PostNL of DHL. Je ontvangt hiervan een track en trace code per e-mail. 

Help ik heb geen bevestingsmail gekregen!

Soms belanden onze bevestigingsmails in je spambox. Check even of de bevestiging tussen je ongewenst mail / spambox staat. Je kunt ons als veilig markeren, dan komen de mails voortaan in je inbox terecht. 

Moet ik thuis zijn als mijn pakket geleverd wordt?

Brievenbuspakketjes passen door de brievenbus. In de track & trace code die je ontvangt, kun je zien of jouw pakketje als brievenbuspakketje of als normaal pakket bezorgd wordt.

Versturen jullie ook buiten NL? Bijv. Belgie of Duitsland?

Jazeker, we shippen binnen de gehele EU. Er worden wel verzendkosten gerekend. Voor Belgie en Duitsland is dit 6.95. .

Ruilen en retourneren

Kan ik een artikel retourneren en wat kost dit?

De huidige sale is een final sale. Dat betekent ook dat pakketjes uit de final sale niet meer retour gestuurd kunnen worden.

Kan ik een artikel ruilen?

Omruilen is eventueel mogelijk, de verzendkosten hiervoor zijn voor eigen rekening. Je kunt even contact opnemen via support@commonandsense.nl om te checken of jouw gewenste maat er nog is. 

Afhalen

Kan ik mijn bestelling afhalen?

Afhalen tijdelijk niet mogelijk. Normaal gesproken kan dit wel en waarderen we het enorm dat je de moeite neemt om langs te komen. Zodra afhalen weer mogelijk is zullen we dit op deze plek en ook onze socials communiceren. 

Cadeaukaarten

Kan ik betalen met een cadeaukaart?

Je kunt 3 cadeaukaarten bij ons inwisselen:

1. Giftcard van Common & Sense 
2. Fair fashion giftcard
3. VVV bon

Dat werkt als volgt: 
Voor optie 1 & 2 geldt: In het afrekenscherm zie je bovenaan een veld staan met: kortingscode. Voer daar de code van je giftcard in. Het bedrag dat op de giftcard staat wordt van de prijs afgehaald. 

Voor optie 3 geldt: vink ‘cadeaukaart’ aan als afreken optie aan (de optie onder creditcard). Vervolgens kun je de code van je vvv-bon invullen. 

Contact

Hoe snel krijg ik antwoord op mijn mailje

Onze supportmail wordt twee tot drie keer per week bijgewerkt. Het kan dus zo zijn dat je iets langer moet wachten op antwoord, maar je krijgt sowieso reactie, no worries:). 

Mail: support@commonandsense.nl

Hoe kan ik contact opnemen?

Je kunt ons het beste bereiken via: support@commonandsense.nl

 

Privacy

Privacybeleid

Common & Sense respecteert je privacy. De informatie die je via de website achterlaat gebruiken we alleen voor het klaarmaken en versturen van je bestelling. Als je je aangemeld hebt voor de nieuwsbrief, gebruiken we je e-mail adres om je op de hoogte te houden van nieuws. Uiteraard verstrekken we jouw persoonlijke informatie nooit aan derden. 

Welkom in Utrecht!

Common & Sense heeft een kantoor in Utrecht.

Adres

Hooghiemstraplein 124
3514 AZ Utrecht 

Kantoortijden

Pakketjes sturen we op:
Maandag & Donderdag 

E-mail

support@commonandsense.nl